کسب درآمد با روشی متفاوت
بهترین روش برای کسب درامد از اینترنت

درامد ازبانک اینترنتی virta pay :

خیلی راحته کافی فقط از لینک زیر ثبت نام کنید و هر روز 20 دلار درامد داشته باشید .

البته باید بگم برای اینکه هر روز 20 دلا درآمد داشته باشید باید هر روز یه بار log in بشید.

در ضمن واسه هر نفری هم که از طریق شما عضو بشه سایت 25 دلار به شما جایزه میده.

چند نکته:

با یه ای پی چند تا اکانت درس نکنین چون سایت می فهمه و شما رو بن میکنه.

این سایت با ایران مشکلی نداره پس از او چیزا استفاده نکنین.

ارزش دلار این سایت پایینه ولی بعد چند ماه که سایت افتتاح شد ارزش دلارش بالا میره 

این کار چون خیلی راحته ارزش امتحان کردنشو داره

این سایت چون اول کارشه فقط مشتری و عضو می خواد که اجناستون رو بفروشین البته شما لازم نیست کاری بکنین

خب اینم لینک ثبت نام      

http://www.virtapay.com/r/siamakghahremani

 

سه شنبه 23 مهر 1398برچسب:, :: 21:59 :: نويسنده : سیامک

http://www.uploadbaz.com/3878mq1wd59u              pacific rim

http://www.uploadbaz.com/8w6jjugzd8hu            White House Down 2013

سایت کلیکی چیست؟

یک مرکز تبلیغاتی است که علاقه مند است شما را به صورت رایگان برای کسب درآمد به عضویت درآورد.جایی که شما با کلیک کردن و دیدین تبلیغات کسب درآمد خواهید کرد و جایی که موسسات و نفرات ،ایده ها ، محصولات و خدمات خود را به نمایش می گذارنددر تجارت ما همه یک برنده هستند،شما با استفاده از یک متود ساده و کارآزموده شده می توانید هم درآمد داشته باشید و یا محصولات خود را به نمایش بگذارید. مهمتر از همه اینکه ما با ادغام چندین روش در دنیای بزرگ تبلیغاتی اینترنت این موسسه را بنا کرده ایم و با استفاده از مجهزترین وسایل و امکانات آمده ایم تا جای بحق خود را در این تجارت داشته باشیم پس با خیال راحت به ما به پیوندید ، ما آمده ایم تا با شما رشد کنیم.

این تجارت چگونه کار می کند؟

بسیار ساده،تبلیغ کننده گان برای تبلیغ وب سایت/محصول خود مبلغی را می پردازند و شما با دیدن این تبلیغات درآمد خواهید داشت. ما برای اینکه شما درآمد بیشتری داشته باشید یک لینک مخصوص به هر عضو اختصاص خواهیم داد و شما با تبلیغ این لینک در هر وب سایت و یا توسط ایمیل می توانید نفراتی بصورت رایگان برای خود پیدا کنید، ما بابت هر کلیک آن نفرات نیز به شما پرداخت خواهیم کردو یا شما می توانید از تعداد نفرات عضو در مجموعه ما ، نفرات اجاره کنید و بابت هر تبلیغاتی که این نفرات می بینند در حالی که برای خودشان درآمد دارند،برای شما هم درآمد زا خواهند بود.

از آگهی های درخواست عضویت چگونه کسب درآمد نمایم؟

آگهی های درخواست عضویت در دو نوع استاندارد 100 تومانی و مینی 50 تومانی موجود می باشند که کاربران با انجام درخواست پیشنهاد شده و ارسال مدارک خواسته شده بعد از تایید کاربر تبلیغ دهنده مبلغ آن درخواست عضویت به حساب کاربر اضافه خواهد شد.
کاربران میتوانند از طریق بخش پیشینه ها پیگیر درخواست خود باشند و وضعیت نهایی آن را مشاهده نمایند.

پرداخت به من چگونه انجام خواهد شد؟

در حال حاضر پرداخت از طریق تمامی بانکهای عضو شتاب مثل بانک صادرات ، ملی ، ملت،تجارت،سامان،پارسیان و دیگر بانکها انجام خواهد شد تمامی واریزها از طرف وب سایت ظرف ۷۲ ساعت کاری بعد از درخواست برداشت شما انجام خواهد شد و بعد از آن با توجه به نوع حساب شما و بانک مربوطه می تواند بصورت لحظه ای یا تا ۴۸ ساعت دیگر طول بکشد. ضمنا درخواست برداشت از حساب شما نسبت به نوع عضویت شما متغییر است برای مثال:عضویت استاندارد و برنزی هر ۷ روز یکبار می تواند در خواست برداشت نماید ولی اعضای نقره ای هر ۶ روز ، اعضای طلایی هر 4 روزیکبار اجازه دربرداشت از حساب دارند.

پرداخت خودکار چیست؟

پرداخت خودکار ساده ترین روش برای پرداخت زیرمجموعه ها میباشد.
هنگامی که پرداخت خودکار فعال باشد, با اولین کلیک زیرمجموعه روزانه به طور خودکار یک روز بیشتر تمدید میشود و به اندازه یکروز از حساب شما کسر هزینه آن کسر میشود.اگر هیچ زیرمجموعه ای در یک روز خاص کلیکی نداشته باشند، هیج مقداری از شما کسر نخواهد شد
در این روش شما مجبور نخواهید بود هر 30 روز برای آنها پرداخت نمایید.
به عبارت خیلی ساده تر: هر بار که پرداخت خودکار برای یک کاربر انجام شود یک روز به زمان انقضای زیرمجموعه اضافه می شود. بعنی با هر 7 تومان یک روز زیرمجموعه خود را تمدید می کنید و لازم نیست هزینه 30 روز را یکجا واریز نمایید

آیا هر تعداد نفر میتوانند از یک خانه عضو شوند؟

خیر،فقط یک کاربر در یک خانواده اجازه ثبت نام دارد، مگر اینکه شما دارای 2 خط اینترنت کاملا متفاوت و 2 آی پی آدرس متفاوت باشید.توضیح :آدرس آی پی ، شماره شناسایی هر کامپیوتر متصل به شبکه اینترنت است. بنابر این می توان گفت که آی پی، شماره شناسایی هر کاربر اینترنتی است.اگر سعی کنید آی پی خود را دست کاری کنید و یا با هر روشی عضو کنید ، سیستم ضد تقلب پیشرفته اتوماتیک در وب سایت، شما را شناسایی و حساب شما را مسدود خواهد کرد و شما دیگر هرگز نمی توانید دوباره عضو سایت شوید.

تبلیغات در سایت:

برای تبلیغات در سایت به صورت بنر یا کلیک ابتدا در سایت ثبت نام نمایید در صورتی که موجودی حساب شما کافی نمیباشد ابتدا موجودی حساب خود را افزایش دهید و سپس آگهی خود را در سایت ثبت نمایید.

این چیزی است که ما به شما پیشنهاد میکنیم:

مدیریت آگهی ها

  • شما تنها به یکبار تایید برای نمایش آکهی خود دارید.
  • شما میتوانید متوقف/ادامه دهید نمایش آگهی را همچنین میتوانید آن را حذف نمایید.
  • شما میتوانید کلیک بخرید و آن را بین آگهی هایتان توزیع کنید.
  • دسترسی به اطلاعات دقیق و جزئیات آن در هنگام و بعد از نمایش آگهی .

مدیریت بسته های کلیک

  • به تعدادی که نیاز دارید کلیک بخرید.
  • شما تصمیم بگیرید که چه تعداد کلیک میخواهید بر روی تبلیغات شما انجام شود..

سیستم ضد تقلب قدرتمند

  • آگهی شما توسط سیستم قدرتمند ضد تقلب محافظت میشود.
چند نوع موجودی در سایت داریم و چگونه استفاده می شوند؟
 
1- موجودی حساب جاری: موجودی این حساب از طریق کلیک های شما و زیرمجموعه های شما افزایش می یابد و شما تنها می توانید موجودی این حساب را از سایت برای واریز به حساب بانکی خود درخواست نمایید.
 
موجودی حساب سپرده: موجودی این حساب از طریق انتقال از حساب جاری و یا انتقال مستقیم از حساب بانکی عضو شبکه شتاب افزایش می یابد. حساب سپرده برای نقل و انتقالات مالی و خریدهای شما در فی باکس مورد استفاده قرار میگیرد مانند: خرید زیرمجموعه، تبلیغات، عضویت ویژه و ... ؛ توجه داشته باشید که موجودی این حساب قابل واریز به حساب بانکی شما نمی باشد.
 
آگهی ها را نمی توانم مشاهده کنم!!!
 
از مشکلاتی که برخی کاربران دارند و بسیار سوال می پرسند دیده نشدن آگهی ها می باشد. لازم به ذکر است که برای مشاهده آگهی ها شما به فعال بودن جاوا اسکریپت و فلش پلیر بر روی مرورگر خود نیاز دارید همچنین بهتر است از مرورگر مناسب و به روز استفاده نمایید. پیشنهاد ما مرورگر فایرفاکس میباشد.
اکثر مواقع به دلیل پایین بودن سرعت اینترنت یا مشکلات دیگر فایل جاوا اسکریپت حاوی آگهی ها بارگزاری نمی شود که باعث ندیدن آگهی ها توسط شما می شود. در صفحه آگهی ها عمل تازه سازی صفحه را انجام دهید تا آگهی ها نمایش داده شوند.
 
 

 

 

بهترین استراتژی برای افزایش در آمد از نئو باکس و سایت های مشابه 

من استراتژی که در پایین قرار داده ام رو بهترین استراتژی برای شروع از 0$ در هر روز تا رسیدن به حداقل 40$ در آمد در روز میدونم در کوتاهترین زمان ممکن و بدون هیچ سرمایه ی اولیه ای .

البته اگه بتونین در شروع کار چند دلار سرمایه گذاری کنین زودتر به هدفتون میرسین.

در مراحل زیر اول حسابمون رو به طلایی و بعد مستقیما به نهایی ارتقا میدیم.

کلید در آمد ثابت توی نئو باکس زیرمجموعه هست، هر چی زیر مچموعه هاتون بیشتر باشن زودتر به هدفتون میرسین.چون زیر مجموعه ها در نئوباکس اجاره داده میشن بسیاری از افراد شکست میخورن چون بدون هیچ برنامه ای فقط زیر مجموعه اجاره و اجاره و اجاره میکنن و مقداری از پول رو برای تعویض زیر مجموعه های غیر فعال و تمدید زیر مجموعه ها ی فعال در آخر ماه نگه نمیدارن.

زیرمجموعه ها در نئوباکس انسان هستند (نه ماشین مثل بیشتر سایتهای PTC ) و قیمت هر کدومشون 0.20$ برای یه ماه هست . بیشترشون فعالن ولی بعضیهاشون هم نه. شما میتونین یه زیر مجموعه غیر فعال را با یه زیرمجموعه فعال با قیمت 0.07$ عوضش کنین.تعویض عضو به نفعتونه پس اگه دیدین عضوی فعال نیست تعویضش کنین.

فقط یادتون باشه که اوایل کار فقط صبر و حوصله نیاز دارین (یه شبه نمیشه راه صد ساله رو رفت) ، اگه اعتقادی به این سایت ندارین یا فکر میکنین آدمی هستین که زود کنار میکشین این کار به دردتون نمیخوره ، ولی اگه می بینین آدمی هستین که حاضرین برای رسیدن به هدفتون یه کمی صبر به خرج بدین و هر تلاشی که نیاز داشته باشه رو انجام بدین مطمئن باشین به یکسال نمیرسه که به در آمد ثابت میلیونی فقط با همین سایت میرسین و مهمتر اینکه دیگه اون موقع فقط کافیه روزی 9 تا تبلیغ ببینین که این هم بیش از 10 دقیقه وقت نمیگیره ، خیلی خب پس اگه جزو دسته ی دوم هستین به خوندن ادامه بدین.

The Best NeoBux Strategy :

مرحله 1 :

یه زمانی از روز رو برای کلیک روی همه ی تبلیغاتتون انتخاب کنین.سعی کنین اگه براتون امکانش هست هر روز در همون زمان کلیک کنین .برای افزایش درآمدتون مخصوصا در اوایل کار که زیرمجموعه ندارین چند بار در طول روز برای کلیک روی تبلیغات جدید ، سایت رو چک کنین.

مرحله 2 :

وقتی موجودی Main Balance شما به ۱$ رسید پول رو به Rental Balance منتقل بدین (مهم : این اشتباهی رو که اکثرا میکنن یعنی انتقال پول به Rental Balance وقتی به موجودی 0.60$ رسیدن نکنین. بله شما میتونین 3 تا زیرمجموعه اجاره کنین ولی پولی برای تمدید اونا بعد از انقضاشون ندارین.صبر کنین تا به 2$ برسین) . میدونم که یکمی طول میکشه تا به ۱$ برسین ولی اونموقع شما پول برای تمدیشون و همینطور تعویض زیر مجموعه های غیر فعال دارین.

مرحله 3 :

با ۱$ درون Rental Balance تون 3 تا زیر مجموعه اجاره کنین.قابلیت AutoPay (این قابلیت در بالای صفحهRented (صفحه زیر مجموعه های اجاره ایتون) جایی که زیر مجموعه هاتون لیست شدن قرار داره .به جای اینکه شما زیرمجموعه هاتون رو تمدید کنین خود سیستم اونها رو تا زمانی که AutoPay روشنه تمدید میکنه.در واقع شما با فعال کردن این قابلیت ۱۵٪ تخفیف بابت اجاره نفرات می گیرین و زیر مجموعه هاتون هم به صورت روزانه(به جای تمدید در آخر هر ماه که ممکنه به دلیل نبودن موجودی کافی زیرمجموعه های فعالتون رو از دست بدین) تنها در صورت فعال بودن به مدت یک روز دیگر تمدید می شوند.

با عضویت استاندارد شما 0.005 به ازای هر کلیک زیرمجموعه هاتون دریافت میکنین.

 0.005per ad 4 ads a day 3 referrals = $0.06 per day

مهم : تو این مرحله پولتون رو به هیچ وجه برداشت نکنین. وقتی درخواست برداشت میکنین (شما میتونین وقتی به 2$ رسیدین درخواست کنین) پول فورا به حسابتون واریز میشه (یادتون باشه که سخترین مرحله ی کار با نئو باکس همین 2-3 دلار اوله ). بیشتر افراد برای اینکه مطمئن بشن که این سایت قابل اطمینانه اینکارو میکنن ولی من اینجا هستم و بهتون میگم که مطمئن باشین این سایت معتبره ولی باز هم اگه میخواین مطمئن بشین برداشت کنین ، ولی فقط یه بار.

مرحله 4 :

به اجاره کردن بسته های 3 تایی زیر مجموعه ادامه بدین (وقتی که موجودیتون دوباره به 2$ رسید) . همینطور که موجودیتون افزایش پیدا میکنه میتونین بسته های بزرگتری رو اجاره کنین. وقتی به 300 زیر مجموعه رسیدین دیگه زیر مجموعه جدیدی اجاره نکنین و فقط اونایی که دارین رو نگه دارین (شما تو حالت استاندارد میتونین تا 300 زیر مجموعه اجاره کنین) .

کلیک زیرمجموعه ها :

 0.005per ad 4 ads a day 300 referrals = $6 per day

مرحله 5 :

وقتی موجودی Main Balance شما به 100$ رسید از 90$ اون برای ارتقاء عضویتتون به طلایی استفاده کنین. بعد از ارتقاء زیرمجموعه هاتون به طور اتوماتیک به جای 0.001$(یک دهم سنت) ، 0.01$ (یک سنت) براتون درامد کسب میکنن . از این به بعد در اصل شما درآمدتون دو برابر قبل میشه.

کلیک زیرمجموعه ها :

 0.01per ad 4 ads a day 300 referrals = $12 per day

مرحله 6 :

دوباره شروع به اجاره زیرمجموعه کنین ولی مطمئن بشین که موجودی کافی برای بازیافت و تمدیدشون داشته باشین.وقتی به 1200 زیرمجموعه رسیدین دیگه زیرمجموعه اجاره نکنین و فقط همین زیرمجموعه هاتون رو مدیریت کنین .

مرحله 7 :

به محض اینکه شما موجودی کافی برای خرید عضویت نهایی داشتین عضویتتون رو ارتقا بدین. عضویت نهایی گرونه ولی مزایای زیادی داره. به طور مثال یکی از مزایاش تعویض خودکار 7 روزه زیرمجموعه های غیر فعاله که اگه زیر مجموعه ای در طول 7 روز غیر فعال بود بدون دریافت وجهی از شما اتوماتیک اون عضو رو تعویض میکنه. وقتی که عضویتتون نهایی شد پیشنهاد میکنم کلا تعویض دستی زیرمجموعه ها رو متوقف کنین. همجنین با عضویت نهایی حالا شما حداقل روزی 15 تبلیغ دارین که هر کدومشون هم 2 سنت ارزش دارن ، شما میتونین 30 روز به تعطیلات برین با این حال اگر چه شما روی هیچ تبلیغی کلیک نمیکنین ولی باز هم پول زیرمجموعه هاتون به حسابتون ریخته میشه ، و این عضویت نهایی ویژگیهای زیاد دیگه ای هم داره.

مرحله 8 :

وقتی که شما یه عضو نهایی شدین ، به اجاره کردن ادامه بدین تا به 4000 زیر مجموعه برسین.وقتی 4000 زیرمجموعه اجاره کردین ، اجاره کردن رو متوقف کنین ، قابلیت Autopay رو غیر فعال کنین و شروع به تمدید زیرمجموعه هاتون به مدت 90 ,150 یا 240 روز کنین. هر چه مدت تمدید بیشتر باشه تخفیف بیشتری و درنتیجه سود بیشتری نصیبتون میشه. هر چند تمدید زیرمجموعه برای 240 روز هزینه ی زیادی براتون برمیداره ولی 30% تخفیف بابت هر زیر مجموعه در مقایسه با Autopay که 15% بود نصیبتون میشه.

برداشت پول :

بالاخره زمان بهترین مرحله هم رسید. بهترین زمان برای برداشت پول بعد از داشتن عضویت نهایی ، داشتن 4000 زیرمجموعه و تمدید اونا به مدت بین 90 تا 240 روز هست ، هر چند بیشتر افراد صبر کافی برای منتظر موندن در طول این دوره رو ندارن. برای این دسته از افراد زودترین زمانی که پیشنهاد میکنم وقتی هست که یه عضو طلایی هستن. فقط یادتون باشه که هر چه زودتر به 4000 زیرمجموعه برسین پول بیشتری نصیبتون میشه و اگه طی این مدت هیچ پولی برداشت نکنین خیلی زودتر به این مرحله میرسین.

نکات :

*.شما میتونین درآمدتون رو با زیرمجموعه گیری مستقیم با استفاده از لینک یا بنری که سایت بهتون میده (تنها بعد از 30 روز عضویت میتونین زیرمجموعه مستقیم بگیرین) افزایش بدین. این زیرمجموعه ها برای شما هیچ هزینه ای ندارن و تا زمانی که فعال باشن زیرمجموعه شما باقی میمونن.

*.اوایل این کار تلاش و صبر زیادی نیاز داره ولی فراموش نکنین که بعد از اینکه یه عضو نهایی شدین تنها کافیه روزی 9 تبلیغ 60 ثانیه ای ببینین که بیش از 10 دقیقه طول نمیکشه ، یعنی با روزی 10 دقیقه کار تا آخر عمرتون درآمد ثابت میلیونی دارین.

سه شنبه 26 شهريور 1398برچسب:اموزش نوباکس, :: 21:39 :: نويسنده : سیامک

آموزش کامل محیط کاربری NeoBux :

پس از ورود به محیط کاربری وقت اون رسیده تا با بخشهای مختلف محیط کاربری آشنا بشیم.

 

 

اگه متوجه شده باشین تصویر بالا با محیط کاربری شما متفاوته ، علتش اینه که فعلا عضویت شما استاندارده ، ولی وقتی اکانتتون رو به طلایی یا نهایی ارتقا بدین مسلما یه سری ویژگی هایی بهش اضافه میشه پس فعلا همون بخشهایی که نیاز دارین رو از توضیحات زیر بخونین.

بخش اول :

1. View Advertisements : با کلیک روی این بخش تبلیغاتی که باید روش کلیک کنین نمایش داده میشه.در مورد نحوه دیدن تبلیغات تو پستهای بعدی توضیح میدم.

*وقتی تبلیغی برای کلیک کردن وجود داشته باشه یه سری عدد کنار View Advertisement نشون میده که تعداد تبلیغات موجود برای کلیک هست ، تعداد تبلیغات با توجه به نوع اکانتتون بین 4 تا 15 متغیر است ، حداقل تعداد تبلیغ برای اعضای استاندارد 4 تا و برای اعضای طلایی 12 تاست ،این تبلیغات هر 24 ساعت ریست میشن ولی تو طول روز هم یه سری تبلیغ اضافی قرار میگیره که میتونین روی اونا هم کلیک کنین.

*شما هر روز باید حداقل 4 تا تبلیغ رو ببینین تا روز بعد از کلیکهای زیر مجموعه هاتون سود ببرین.

2. Logout : برای خروج از محیط کاربری روی این قسمت کلیک کنین.

3. Chat : در اینجا شما میتونین با افراد آنلاین چت کنین و سوالاتی که براتون پیش میاد رو بپرسین.این بخش تا موقعی که حداقل روی 250 تا تبلیغ کلیک نکرده باشین فعال نمیشه.

4. Forum : در این بخش افراد با ملیتها و زبانهای مختلف میتونن با هم بحث کنن ، سوالاتشون رو بپرسن ، موفقیتهاشون توی این سایت رو به هم نشون بدن و کلا هر جور بحثی که به این سایت مربوط بشه توی این فروم انجام میشه .این بخش هم برای فعال شدن نیاز به 250 تا تبلیغ داره.

5. FAQ این بخش بخش پرسش و پاسخه که یه سری از معمولترین سوالهایی که اکثر افراد مبتدی باهاش مواجه میشن قرار گرفته.

 

بخش دوم :

1. Account summary : با کلیک روی این قسمت اطلاعات کلی اکانت شما مثل در آمد شما ، تعداد کلیکهای شما و زیر مجموعه هاتون ، نوع حسابتون و ... نشون داده میشه.تو بخش سوم بیشتر در مورد جزئیات این قسمت توضیح میدم.

2.   Banners : در این قسمت انواع بنر یا لینک زیر مجموعه گیری شما قرار میگیره که میتونین برای زیر مجموعه گیری مستقیم یکیش رو انتخاب و تو ی سایت یا وبلاگتون قرار بدین.البته حتما نباید از این بنرها استفاده کنین ولی بخش عمده ای از درآمدتون رو میتونین از زیر مجموعه های مستقیم بدست بیارین.

3. Personal : در این بخش تیظیمات اکانتتون شامل ایمیل ،ایمیل AlertPay/payPal (که گفته بودم میتونین بعد از ثبت نام تغییرش بدین) ،پسورد ، پسورد ثانویه که بهتره برای امنیت بیشتر ازش استفاده کنین ، تنظیماتی مربوط به فروم  و یه سری تنظیمات دیگه که واضحن و نیازی به توضیح ندارن قرار میگیره.

4. Advrtisements : اگه سایت یا وبلاگی دارین میتونین تبلیغش رو توی این قسمت قرار بدین که تعرفه هاش رو هم نوشته.

5. Golden Pack : در این بخش تنظیمات عضوهای طلایی و اطلاعات مربوط به آپگرید اکانتشون قرار داره(محیط کاربری اعضای استاندارد این بخش رو نداره) .

6. Direct : در این قسمت زیر مجموعه های مستقیمتون و اطلاعاتی مثل تعداد کلیکشون در روز و ... قرار گرفته.(اگه زیر مجموعه فعال نداشته باشین این بخش براتون وجود نداره) .

7. Rented : اطلاعات زیر مجموعه هایی که اجاره کردین تو این بخش قرار میگیره.

8. Statistics : در این بخش اطلاعات کلی اکانتتون با نمودار نشون داده میشه.

9.  History : در این بخش تاریخچه اکانتتون از زمان ایجاد تا حالا رو شامل زمان ایجاد اکانت ، زمان اجاره و تعداد زیرمجموعه های اجاره ای ، برداشتهایی که از حساب کردین و ... قرار میگیره.

10.  Logs : تاریخچه ی ورود و خروجتون به سایت رو نشون میده.

 

بخش سوم :

در این بخش جزئیات اکانتتون که شامل موارد زیر میشه قرار میگیره.

1. Since : تاریخ ایجاد اکانتتون رو نشون میده.

2. Type : نوع اکانتتون(استاندارد ، طلایی یا ...)

3. Rented : تعداد زیرمجموعه های اجاره ایتون

4. Direct : تعداد زیرمجموعه های مستقیمتون

5. You : تعداد تبلیغاتی که شما مشاهده کردین

6. Your Referrals : تعداد تبلیغاتی که زیرمجموعه هاتون اعم از مستقیم و غیر مستقیم مشاهده کردن (زیر مجموعه های مستقیم و غیر مستقیم و نوع اکانتهای موجود رو تو پستهای بعدی کامل براتون توضیح میدم) .

7. Main Balance : مقدار پولی که شما تو حسابتون دارین

8. Rental Balance : موجودی اجاره تو این قسمت قرار داره(یعنی مقدار پولی که برای خرید زیر مجموعه و تعویض زیر مجموعه های غیر فعال استفاده میشه که میتونین از روشهای مختلف مثل واریز از حساب آلرت پی یا با استفاده از Main Balance تون این موجودی رو افزایش بدین) .

9. Received : مقدار پولی که از حسابتون برداشت کردین

10.  Direct Purchases : مقدار پولی که از  Main Balance تون برای اجاره زیر مجموعه یا تبلیغات ، به حساب اجاره یا حساب تبلیغاتتون انتقال دادین (در اصل مقدار پولی که از حسابتون خرج کرده اید) .

11. Exposure Clicks : نشانگر تعداد کلیکهایی هست که شما برای تبلیغاتی که در سایت قرار داده اید دریافت کرده اید(این بخش برای کسایی هست که به ازای گذاشتن تبلیغاتشون تو این سایت هزینه ای به سایت پرداخت کردن و تعدادی کلیک خریده اند) .

 

بخش چهارم :

1.Upgrade : با این دکمه میتونین اکانتتون رو ارتقا بدین مثلا از استاندارد به طلایی و بعد به زمرد یا حتی مستقیما به زمرد یا نهایی

2. Advertise : به کمک این دکمه میتونین تو این سایت تبلیغات کنین

3. Referrals : در صورت سبز بودن این دکمه موجودی کافی جهت اجاره دارین و میتونین نفرات اجاره کنین.

4.  Payment : اگر این دکمه سبز باشه شما به حداقل پرداخت رسیده اید و میتونین پولتون رو برداشت کنین.در حال حاضر حداقل پرداخت تو این سایت 2$  هست که به محض درخواست و در عرض چند ثانیه به حسابتون واریز میشه.

بخش پنجم :

در این نمودار تعداد کلیک های روزانه شما به زمان محلی و زمان سرور نشون داده میشه

بخش ششم :

در این قسمت آخرین تاریخچه اکانتتون مثل اجاره ها ، پرداخت ها ، برداشتها و ... نشون داده میشه

بخش هفتم :

در این قمست جدیدترین امکانات اضافه شده به سایت و اخبار اخیر قرار میگیره.

بخش هشتم :

در این بخش نوع اکانتتون نشون داده میشه مثل : Standard ,Golden ,Ultimate , …

سه شنبه 26 شهريور 1398برچسب:, :: 21:24 :: نويسنده : سیامک

خیلی خب توی پستهای قبلیم گفته بودم که آموزش باز کردن حساب آلرت پی رو میذارم ،میخواستم این کارو بکنم ولی متوجه شدم که این کار امنیت نداره ، سایتهایی مثل AlertPay و PayPal امنیت بالایی دارن و شما اولا برای ایجاد اکانت توی این حسابها باید از VPN اختصاصی استفاده کنین چون این سیستم ها بیشتر اوقات متوجه استفاده از فیلتر شکن یا وی پی ان عمومی توسط شما میشن ، ثانیا ممکنه این سایتها اجازه ثبت نام با این فیلتر شکنها رو به شما بدن و شما هم فکر کنین که با موفقیت یه حساب باز کردین ولی وقتی پولتون رو به این حسابها واریز میکنین میبینین که حسابتون بسته شد . در ضمن اصلا استفاده از این حسابها تنها موقعی امکان داره که شما حسابتون رو تایید کرده باشین که برای تایید هم یا باید مدارکتون رو بفرستین یا باید اگر آشنایی تو کشورهای دیگه ای که با این حساب مشکلی ندارن دارین شماره تلفن اونا رو بدین تا توسط اونا حسابتون تایید بشه.

با این حال اگه خواستین آموزشش رو براتون بذارم با استفاده از فرم ارتباط با ما در تولبار پایین همین صفحه میتونین بگین تا براتون بذارم .

یه راه دیگه اینه که اگه آشنایی توی کشورهای دیگه دارین بگین که یه حساب براتون با مشخصات خودش باز کنه و تاییدش کنه بعد یوزر و پسوردش رو به شما بده ، بعد شما تنها کاری که باید بکنین اینه که یه وی پی ان اختصاصی (حتی الامکان IP اون از همون کشوری باشه که حسابو باز کردین)از یکی از سایتهای ایرانی بخرین (تو گوگل سرچ کنین وی پی ان اختصاصی ) و یادتون باشه که همیشه برای ورود به حسابتون از اون استفاده کنین. اینجوری مطمئن باشین که هیچ موقع مشکلی برای حسابتون پیش نمیاد و همیشه پولتون رو دریافت میکنین.

یه راه دیگه هم که من پیشنهاد میکنم اگه اشنایی از کشورهای دیگه ندارین اینه که از یکی از سایتهای ایرانی یه حساب AlertPay تایید شده بخرین (تو گوگل سرچ کنین خرید حساب آلرت پی تایید شده ) ، و بعدش هم یه وی پی ان اختصاصی بخرین و باهاش کار کنین من نمیخوام اینجا تبلیغ سایتی رو بکنم ولی برای اینکه با این سایتها آشنا بشین یکی از سایتهایی که خودم هم قبلا باهاش کار کردم رو معرفی میکنم هر چند قیمتهاشون بالاست ولی مطمئنه :

البته قیمتی که این سایت در حال حاضر برای حساب آلرت پی زده حدود 200$ هست ولی این حساب از نوعBusiness Account   هست که ما نیازی به این نوع حساب نداریم ، ما یه حساب Personal starter میخوایم که توی سایتهای دیگه قیمتش رو چک کردم حدود 40$ بود.

فقط یه نکته دیگه باقی میمونه و اونم اینه که چطوری پولتون رو از الرت پی به حساب بانکیتون تو ایران انتقال بدین که برای اون هم سایتهای واسطه ای هست که این کارو انجام میدن یکی از اون سایتها همون سایتی هست که بالا معرفی کردم ، برای پیدا کردن سایتهای دیگه هم توی گوگل عبارت "خرید و فروش دلار آلرت پی" رو جستجو کنین.

اگه باز هم آموزش باز کردن حساب رو میخواین و همین الان هم میخواین از تو گوگل میتونین پیداش کنین.

 

مقدمه
راه های زیادی برای کسب درامد از اینترنت وجود داره که یکی از اونا  سایت های ptc یا همون سایت های کلیکی هستند. معتبرترین سایت های ایرانی بی باکس(beebux) وفی باکس(febux) و معتبر ترین سایت های خارجی نوباکس(neobux) و پروباکس(probux) اند که هرروز به عضو های خودپول واریز مکنند.شاید شما هم تو سایت های دیگه دیده باشین که بعضی ها میگن این سایت همگی وقت تلف کردنه ولی مطمئن باشین که اونا می خواستن یک شبه پولدار بشن ولی نتونستن پس اگه میخواین با این سایتا کار کنین و به درامد ثابت ماهیانه برسین حتما باید یه چند ماهی هر روز نیم ساعت وقت بزارین تا به خواستتون برسین (مخصوصا سایت های خارجی معرفی شده.توصیه من به شما کارباسایت های خارجی )
کلید موفقیت 
صبر و حوصله و روزی نیم ساعت وقت و عدم عضویت الکی
نحوه کار سایت ها
نحوه کار سایت ها کاملا مشابه بوده و بسیار اسان می باشد.سایت اسپانسر های مخصوص خود رادارد که در ازای تبلیغ انها از ان ها پول می گیردو با همان پول نیز حساب شما را شارژ می کند.
این سایت ها کاملا شرعی و قانونی می باشند که این مسله توسط دفتر رسیدگی به سوالت ایت الله مکارم شیرازی تایید شده  در ضم سایت های ایرانی که معرفی خواهم کرد هردو مجوز رسمی از سازمان وزارت ارشاد جمهوری اسلامی ایران را دارا می باشند.
نحوه کار شما
1.مرحله ی اول عضویت در سایت می باشد که کار بسیار راحتی است و شمامی توانید تنها با وارد نمودن نام کاربری(user name) ,رمز عبور (password) , ادرس ایمیل (واقعی) خود عضو سایت شده واز امکانات ان استفاده کنید.برای سایت های خارجی گزینه pay pal/alert pay email همان ایمیل خود را وارد کنید .توضیحات اضافی درادامه مطلب داده خواهد شد.
برای عضویت بر روی بنر کلیک کرده وسپس روی register کلیک کنید.
 
 
 

2.در هرسایت قسمتی به نام مشاهده تبلیغات (view advertisments)وجود دارد که شمادر این قسمت می توانید بر روی تبلیغات روزانه ی خود کلیک کنیدتا پس از مشاهده ی هرتبلیغ پول خود رادر حساب خود(حساب موجود در سایت) بیابید.
3.برای افزایش درامدتان شما باید زیرمجموعه گیری( referrals) کنید برای اینکار دو روش وجود دارد:
الف)زیرمجموعه گیری مستقیم:در این روش شما می تونیدمثل من یه وبلاگ درست کنین و زیرمجموعه بگیرین.یااینکه یه صفحه تو فیس بوک درست کنین.
ب)اجاره زیرمجموعه ها:در این روش هم سایت افرادی رو که زیر مجموعه ی کسی نیستن رو اجاره میده و شما می بایست در ازای مبلغی اونا رو اجاره کنید(هم میتونید از پولی که به دست اوردید اینکارو بکنید و هم میتونید از حساب بانکی خود پول واریز کنین اگر هم اعتماد ندارید پول واریز نکنید)
توصیه های ایمنی راجدی بگیرید
1.یک شبه نمیشه پولدار شد یه هفته ای هم نمیشه پولدار شد با این روش شما باید چند ماه صبر کنین تا به درامد میلیونی در ماه برسین پس صبر و حوصله به خرج بدین.
2.زیرمجموعه ها نقش اساسی در درامد شما دارند چون شما از اونا پورسانت می گیرین(نترسید اینها از اوناش نیستند)پس هرچه قدر بیشتر باشن بیشتر سود می کنین .
3.پس از اینکه تعداد زیر مجموعه هاتون به 300 تا رسید عضویتتون رو ارتقا بدین تا بتونین زیر مجمو عه های بیشتری اجاره کنید.
4.شما می تو نید در امدتون رو حساب کنید(مثلا نوباکس)
با عضویت استاندارد شما 0.005 به ازای هر کلیک زیرمجموعه هاتون دریافت میکنین.
 0.005per ad x 4 ads a day x 300 referrals = $6 per day
5.تو هر سایتی عضو نشین اولش تو نت یه جست و جویی بکنید.
6.این سایت ها پو ل میدن پس پولتون رو برداشت نکنین واونو واسه اجاره کردن زیرمجموعه ذخیره کنید.
7.وقتیکه میخواین زیرمجموعه بگیرید یه مقدار پول هم برای بازیافت (درصورت غیر فعال بودن)وتمدید اونا نگه دارید.(این نکته خیلی مهمه)
8.هنگام افتتاح حساب پیزا حتما از vpn اختصاصی استفاده کنید.(خیلی خیلی مهم)
9.فعلا نمیخواد حساب پیزا داشته باشید موقع برداشت پول باید حساب داشته باشید.
10.اگر به هر دلیلی نمی توانید در همه سایت های بالا  عضو شوید فقط در سایت های نوباکس و پرو باکس(صد درصد تضمینی) وفی باکس وبردیا باکس 2یا 1 عضو شوید.
نحوه برداشت پول
1.سایتای خارجی:باید حساب پیزا یا پی پال(حساب بین المللی) داشته باشید که کار با حساب پیزا خیلی راحته پس با رفتن به سایت payza.com یه اکانت بسازید برای تایید کردن اون هم اگه اشنایی تو کشور های دیگه (غیر تحریم)دارید میتونید به اون بگید و اون اشناتون با کردیت کارت یا ویزا کارت یاحتی موبایلش حسابتون رو تایید کنه.یااینکه اگی خودتون سیم کارت خارجی دارید میتونید با همون حسابتون رو تایید کنین (بی زحمت تو گوگل یه سرچ بکن) یا اینکه اصلا تاییدش نکنید و با رفتن به صرافی های معتبر  پول رو  از حسابتون به حساب پیزای صرافی انتقال بدین و پول خودتون رو به تومان تحویل بگیرید.
2.سایت های ایرانی:خیلی راحته فقط باید یه حساب توی یه بانک تو ایران داشته باشی و با درخاست از سایت پول شما از طریق پرداخت امن پاسارگاد به حساب بانکیتون منتقل بشه.
صفحه قبل 1 صفحه بعد
پيوندها


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 19044
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1